Hur sjutton har jag sett ut?!?

Fick igårkväll för mig att prova en del sommarklänningar jag hade i somras. De har legat där längst uppe i garderoben och väntat sedan dess, men nu tog jag ner dem. Av 6 eller 7 klänningar jag provade satt 5 av dem bra NU!! Hur sjutton satt som i somras då? Som ett korvskinn förstås. Att jag inte såg det då... Stefan höll med, dom satt mycket bättre på min kropp nu än då. Det vara bara ett par stycken som jag tyckte kändes lite stora.
Huvvaligen! Men men, det som är gjort är gjort. Nu till sommaren lär de ju vara för stora i alla fall, allihopa!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha! Jo, jag har upptäckt samma sak!! Hur sjutton har man sett ut, när man 17 kg lättare fortfarande kan ha kläderna, och de INTE är förstora!!

2011-04-06 @ 19:32:04
URL: http://helelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0