Måndag

Ska jag kanske försöka återkomma till det här med att uppdatera på måndagar? Nu har det faktiskt hänt lite på vågen. Sedan sist har jag rasat 2.1 kg. På 12 dagar... Idag stod vågen på 83.0!  Det tar sig sa mordbrännaren. Kanske har jag kommit över en sjuheliskes lång platå, eller så är det det faktum att jag rört mera på mig på slutet som gjort att jag minskat. Kollade magmåttet nu också. Sisådär - 30 cm. Helt OK. Jag kallar det inte för midjemått för på inskrivningen innan operationen mätte de inte i midjan utan lite ovanför.
Vi har varit utan bil i en vecka nu och det har väl också gjort sitt till. Trasig bil=cykel och ben. Och det händer ju att jag springer (läs joggar) nån bit ibland när jag är ute med Nixon, fast det skulle nog gå bättre om jag inte hade nåt koppel att hålla reda på.
Nu skulle jag behöva ner på byn en sväng. Per cykel då. Det regnar ute=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0