En vecka med solsken

och värme! Härligt! Dock har det inte blivit många knop gjorda i onödan, inte då heller promenader mer än med hunden.
Vikten har inte heller gjort så mycket. Närmare bestämt plus 3 hg:-( Men det är väl bara att gilla läget. Har ju som gått i det här mönstret rätt länge nu. Ner ett par veckor och sedan upp lite eller stilla. Håller ju fortfarande på ett veckosnitt på -1 kg. Det är bra.
Denna vecka har man lovat regn varje dag, så känner jag mig själv rätt blir det inte många långa promenader nu heller. Jag får väl ta mig i kragen och sätta mig på motionscykeln då i alla fall. Och ta fram hantlarna.
Men nu ska jag börja med en vals med snabeldraken och en pinkrunda med vovven!

Kommentarer
Postat av: ÄlgEva

Men herregud människa! Uppdatering tack!! :-D

2011-07-27 @ 00:00:16
URL: http://algeva.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0