Jag har kommit på det

Det första negativa med operationen=( Kams!
Idag var det premiär för kams på Granngården. Det är Lions som håller i serveringen av denna gudomliga rätt. Då jag sålt lotter för Lions räkning de senaste veckonra blev jag, när jag kom dit med pengar och resterande lotter inför dragningen, bjuden på kams om jag ville ha. OM jag ville! Kan du skriva upp att jag ville. Men. Kams är ju då som en enda stor kokt degklump, eller blir väl i alla fall det när det hamnar i magen så nä, jag tror inte min yttepyttelilla magsäck skulle bli så glad om jag fyllde den med typ ½ kams med tillbehör. Tänk när den där degen börjar svälla och ha sig.... Tror inte heller att min hjärna eller smaklökar skulle bli så glat åt BARA en halv kams, de vill nog båda två ha mer än så. Det skulle som bara bli en aptitretare så att säga. Nog bättre att avstå.
Men jag får väl se sedan framöver sommaren om jag lyckas motstå alla gånger det serveras kams. Kanske jag vågar testa om mamma gör nån gång...

Kommentarer
Postat av: mamma

Var det kanske en lite vädjan om att mamma ska fixa kams denna sommar också? Så du kan prova och dessutom inta soffan om det blir magont:)?

2011-05-07 @ 16:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0