Vågdag idag

Men det var så struligt här hemma i morse så innan jag hade hunnit tänka på nånvåg hade jag både ätit frukost och klätt på mig. Får ta en morgonvikt i morgon istället. Jag vet ju lite hur det har gått den sista veckan men jag blir då så brydd. Egentligen bör jag väl inte bli det längre, men hur kan det på ett par dagar gå ner 1,8 kg och sedna upp över två igen? Det var ju det där med att ställa undan vågen. Högst uppe i en garderob. Den har inte kommit dit ännu kan jag meddela.
Träningen då? Ja vad ska man säga. Det har som trappats av lite. Måste sätta fart igen. Idag var det dock avslutning på gympan. Det pratades om ev sommargympa utomhus, men det har vi inte sett ännu. Hur ska jag lyckas hålla igång nu då? Mamma har köpt en cykel så hon vill att vi ska ut och cykla och så får jag väl fortsätta på mitt hemmastyrke-program jag gjorde för ett tag sedan.
Ja, avslutning på gympan ja. Cirkelpass. Riktigt jobbigt var det. Eller är det kroppen som är inställd på att det närmar sig slutet av gympan så att det känns jobbigare bara därför? Jobbigt var det i alla fall och på ett par grejer tog jag väl inte i så där värst mycket. Och en armhävnings-låt hoppade jag över helt och hållet för jag har problem med min högra axel. Haft ont nu i flera veckor och jag vet inte vad som är fel.
För att kompensera det halvhjärtade gjorde jag 10 rull med  RollerSliden här hemma plus 100 raka situps, 100 sneda (50 på varje) och 60 bendipp (30 på varje) så magen borde ju ha fått sig en omgång i alla fall!!

På återseende i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0