Vägdag

Ser på statistiken att flera varit inne här och kikat idag. Börjar ni märka att jag mest uppdaterar på måndagar numera? Det är inte riktigt min mening men så har det blivit.
Något mera rörelse har det väl blivit, men inga mängder. Vet inte vad som händer egentligen. Men ikväll blir det gympa i alla fall plus att jag varit ute och krattat och tagit bort lövhögar ca 2,5 timme idag. Lite kallt väder, men skönt om man klär sig ordentligt.
Igår blev det två längre promenader men Nixon.

Vågen då? Jo, visst har det hänt nåt. Ras? Nja jag vet inte men -1,4 kg sedan förra vecka får man väl vara nöjd med. 91.7 visar vågen nu och det betyder totalt - 20.1 kg!! Alltså är det dax att testa brudklänningen nu då=)
Stefan fick en snilleidé idag med. Att lägga ut sin kostym på blocket nu inför studenttider och så. Han har ju som tappat 25 kg han med sedan vi gifte oss. Kanske vi ska ta ett nytt foto med de gamla kläderna bara för skojs skull? Haha, ska i alla fall bli skoj att se hur illa klänningen kommer att sitta nu!

Nähä, plocka fram lite träningskläder nu då kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0